2011. december 30., péntek

Philips Avent Isis kézi mellszívó - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Eladó a képeken látható, nagyon jó állapotban lévő mellszívó. Nekem volt egy másik is, ezt később kaptam, hogy ez sokkal jobb, de bevallom addigra már a másikhoz teljesen hozzászoktam, így ezt kb 5ször ha használtam. A cumisüvegei teljesen újak, a pótfej bontatlan, és szívócsillagból is van hozzá még néhány plusz darab. A poharak között van használt és teljesen új is, ezeket én szerettem, vettem is a készlethez még pluszban, mert ezt jobbnak tartottam.  A terméket természetesen dobozában küldöm minden plusszal együtt.  
Ha van még kérdés, nyugodtan tedd fel, hátha valamit elfelejtettem! : ) 



Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-23 14:44
. Philips Avent Isis kézi mellszívó - Jelenlegi ára: 7 000 Ft