2011. június 27., hétfő

Bordó míder, alkalmi maxi szoknya + felső S-M - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Rózsaszín külön szoknya, hozzá felső, esküvői szalonban készíttettem.
szoknya: bélelt, nem átlátszó, felül csillogó organza, felül szűk, aztán bővülő fazon, olyan királylányos, elől kicsi szálhúzódás, fotóztam
felső, ugyanaz az anyag, mint a szoknya, különleges ujj megoldással, csak az organza a vállpántja, pillangó fazonú, nagyon különleges.
bordó míder: szoknyával kombinálható
barátnőm esküvőjén viseltem 1x, aztán teherbe estem, és már nem lett jó rám a ruha, sajnos, pedig nagyon sokat fizettem érte és szeretném viselni még
KÜLÖNLEGES DARAB
mindhárom darabot lehet külön-külön és egyben is viselni.
kiegészítőkkel nemcsak esküvőre, hanem más alkalmakra is előkelő viselet, egyszerű, de figyelmet felkeltő.
nem hajtogava tároltam külön ruhavédőben, lógatva.
állatszőr, füstmentes lakásból küldöm
postai díjat a leütés után, pontosan mondom
nézz körül nálam, mert sok ruha, cipő, táska,  ami már nem jó rám, egymással hordtam
az ár alkuképes, külön-külön is és egyben is adom.


Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Az aukció vége: 2011-07-17 14:28
. Bordó míder, alkalmi maxi szoknya + felső S-M - Jelenlegi ára: 4 990 Ft